duminică, 14 aprilie 2013

Mi-am prom...nu, mi-am propus.

De obicei, nu promit nimic. Nici măcar mie. Pentru că nu au valoare promisiunile, și nimeni nu mi-a promis nimic vreodată, sau dacă mi-a promis cineva ceva, a fost un nimeni cu gură bogată. Așa că atunci când eu sau oricine altcineva care are o întâlnire de gradul I, II și III cu mine, spunem că: facem aia; ok, o să fac aia; bine.

Mi-am propus ca în decurs de câțiva ani să îmi fac propriul post de radio. Eu am intrat la facultatea de Jurnalism numai ca să o pot lua pe arătură cumva mai ușor. M-am convins totuși că (aproximativ) totul depinde de cât de mult vrei și căt de pregătit ești să înfrunți toate responsabilitățile și surprizele pe măsura, de fapt nu, pe toate măsurile a ceea ce dorești să faci.

Și ziceam de radio. Vreau un post unde să lucrez cu oameni de gașcă, cu un studio mare și super-dotat, Și unde să pot pune muzică bună. Dar nu am zis asta până acum pentru că la Jurnalism înveți jurnalism, nu cum să te joci de-a animatorul care pune melodiile lui preferate. Și, deocamdată, o să-mi bat capul cu un post de radio online, să văd cât de bine pot să-l stăpânesc. Și, bineînțeles, vreau să lucrez la un post de radio până când voi fi pe cont propriu, să văd cum se face.

Mi-am mai propus să scriu. Mult. Despre ce? Păi, am mai multe opțiuni, pentru că am un calup de idei ce trebuie neapărat folosite înainte sa-i treacă vreunuia de pe Terra prin cap aceleași lucruri.

Mi-am mai propus să văd cu ce se mănâncă jurnalismul auto. Evident, nu cu anvelope la micul dejun.

Mi-am propus să îmi dau timpul necesar până să cer cuiva un lucru foarte important. De fapt să cer mai multe lucruri importante câtorva persoane. Pot să spun doar că un lucru este personal, iar un altul ține de viitor. Și ar mai fi unul care ține de o călătorie luuuungă rău de tot, heh.

Și după cum bine se vede, sunt într-un puternic acces de „vreau să și vreau să”.

So, I challenge myself to get these things done before their time passes.

Update one: ce ar fi să încerc să fiu un trainer nonconformist în viitorul apropiat?
Up. two: distracția e în plan.
Up. three: am intrat ca voluntar în Even'thor. Hehe, cunoștințe, contacte, evenimente și experiențe. Bestial.
Up. four: ...
Up. five: Blogging. Whenever. No matter what.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu