duminică, 23 decembrie 2012

Merry Christmas!

Acum, în preajma sărbătorilor, țin să vă recomand a avea grijă la ce anume vă doriți, pentru că vă urez ca tot ce vă doriți să se împlinească.

De fapt, vă doresc și vouă ceea ce mi-aș dori și eu. Nespus de mult.

Acum nu voi înșira o listă pentru 2013; ne rezumăm la sărbătoarea de Crăciun.

Țin minte că undeva în anii trecuți, pe când umblam prin oraș la cumpărături, pe seară, mă uitam la cei care treceau pe lângă mine: încărcați cu de toate, cu ochii ațintiți pe gheața de sub picioare, dar cu gândurile în altă parte, probabil către casă, familie, bucuria de a fi acolo, în mijlocul fericitului eveniment.

Numai acea atmosferă reușea să mă bucure într-atât încât să îmi amintesc oricând mai târziu.
Mai auzeam la unii cum vorbea invidia din ei, dar eu întotdeauna am preferat mai bine să nu îmi doresc nimic decât să contest bunul altora.

Dar ajungeam acasă, unde totul era distrus, și nu rămâneam decât cu întrebarea dacă voi reuși să ajung într-un punct în care voi avea o familie, voi sta la povești până seara târziu cu copiii mei, și și încă la ce povești!
Îmi doream, și încă îmi doresc să reușesc, atât cât se va putea, să duc la bun sfârșit ceea ce mi-am propus.

De aceea, cei care aveți vise și visuri, căutați să vi le îndepliniti, însă fără să faceți rău altora. Și aveți grijă de voi.

Să auzim numai de bine, zic.

Și, esențialul: sărbători fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu