sâmbătă, 15 decembrie 2012

Strange feelings

Câteodată mă oftică faptul că uneori vreau să scriu, să vorbesc, să să să, despre anumite feeling-uri și topic-uri. Și efectiv nu pot să vorbesc despre ele, sunt mai ceva ca niște tabu-uri!

Dar mi-am dat măcar seama de ce n-o pot face (aleluia). Și asta pentru că:

10. Nu am cu cine, sau dacă am...
9. Nu mă pot ”plânge”, hehehe. Păi ce?! Vrei să-și facă vreo impresie mai nu știu cum și să scad în ochii lui/ei?
8. Nu sunt sigură că m-ar putea cineva înțelege pe deplin ce vreau să zic, sau dacă măcar l-ar durea de ce i-aș povesti eu. De fapt, sunt câteva persoane, însă mai aleg și eu ce să împart cu X și ce nu ... cu Z. Cred că mă pretez la ce anume văd în acel cineva.
7. Mi-e (încă) teamă să fiu judecată. Sau ca să fiu sinceră, să nu care cumva să nu mi se dea dreptate în toaaateeee sensurile posibile. Și când spun ”dreptate”, la asta mă refer; nu tu milă, nu tu aprobare cu sprâncenele încruntate, nu tu hugs...ba da, îmbrățișările sunt admise. 
6. Mi-e jenă. Nu e o exprimare academică, but what I feel right now it's what you get.
5. Continuarea lui 6. Am un prea mare orgoliu cu mască de demnitate ca să admit unele lucruri, fapte, situații de drept...
4. ...sau mi-e teamă să le admit. Am descoperit că dețin câteva adevăruri, simțăminte și gânduri pe care, fie și numai dacă le-aș rosti, brusc m-ar cuprinde teama că nu voi mai putea scăpa vreodată de ele.
3. Cred că am enunțat deja ce era mai important mai sus. Bragging about all these won't help, though. And that's a truth.
2. Am descoperit că sunt un om prea singur, așa că m-am obișnuit să țin totul în mine. Ce conflicte interioare găsești pe-aici, mai rar. Și cred că acest lucru a devenit deja o comoditate; strange, huh?
 O să-l folosesc drept notă de încheiere pe...
1. Dacă tot am spart gheața, mă întreb care va fi primul tabu busted...

Două puncte, cratimă, semnul mirific al curiozității.



( The next day...)

Uitasem punctul special: câteodată I can't reach the bottom nici măcar eu pentru ceea ce aș vrea să exprim, în special feeling-uri (o să încerc să vorbesc despre ceva asemănător altă dată). Da, și dau mai degrabă pe lângă subiect. 

Have a nice evening, mine's boooring.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu